Druk bezig

22 februari 2014 - Bergambacht, Nederland

De voorbereidingen voor onze Kenia reis zijn nog in volle gang.

Helaas is het moeilijker dan wij dachten om sponsor actie´s op te zetten.

Gelukkig hebben we genoeg ideeën, Zo zijn wij bezig met het organiseren van schoolzwemkampioenschappen i.s.m. zwembad de Hofstee in bergambacht.

Ook denken wij aan heerlijke chocolade verkopen voor Kenia, hiervoor moeten we alleen een vergunning krijgen.

Daarnaast gaan we pannenkoeken bakken voor alle BZC'ers ( onze waterpolo vereniging).

We hopen dat het werkt en dat we iets ophalen voor stichting OPIN.

Vandaag ( 22-2-2014) zullen er cakejes tijdens de zwemlessen verkocht worden.

Naast onze sponsoractie's hebben wij nog een leuke activiteit gehad met het reisgezelschap.

Op 16 februari zijn wij wezen schaatsen in de vechtsebanen, niet iedereen kon schaatsen maar we hebben elkaar waar nodig geholpen en waar het omging was gezelligheid, dat is goed gekomen!

Foto's zijn te zien in ons foto album!