Het sponsorgeld is binnen!

28 maart 2014

We hebben al een tijdje niks meer van ons laten horen, ondertussen zijn de sponsoracties opgezet en hebben we al aardig wat geld opgehaald.

We hebben cupcakes gebakken bij de zwemles. Wanneer de ouders achter het glas naar het kind keken konden ze ondertussen van een heerlijke cupcake genieten.

Afgelopen weekend hebben we al onze hulptroepen ingeschakeld en hebben we pannenkoeken gebakken voor na de waterpolowedstrijden. Iedereen was hongerig en op een klein stapeltje na is alles op gegaan. Iedereen onwijs bedankt voor het bakken maar natuurlijk ook voor het opeten, het beslag werd gesponsord door pannenkoekenhuis onder de molen in Bergambacht ;)

We zijn deze weken erg druk geweest met het zoeken van sponsors voor de schoolzwemkampioenschappen op 24 maart. Allereerst wilde we er een sponsorzwem-actie van maken maar dit ging niet helemaal volgens plan. We moesten op zoek naar een andere mogelijkheid om sponsorgeld binnen te halen en zijn toen het bedrijfsleven van Bergambacht af gegaan. Met behulp van deze sponsors hebben wij de schoolzwemkampioenschappen kunnen organiseren. Alle basisschoolkinderen van groep 5 t/m 8 van Bergambacht hebben zaterdag meegedaan. Er werden wedstrijden van 50 meter gezwommen, iedere snelste van de klas kon een prijsje winnen. Ook werd er een waterpolo-clinic georganiseerd door BZC.

Bij chocolaterie de Berenkuil in Ouderkerk hebben wij heerlijke chocolaatjes besteld en deze zijn we nu aan het verkopen. Een zakje van 7 chocolaatjes zijn €2,50 per stuk. De complete opbrengst gaat naar stichting OPIN.

Allemaal heel erg bedankt voor jullie bijdrage!